Risau?



Aduh..teruk nya!!
Sampai bila keadaan harus jadi begini..terlalu banyak bukti air kita memang berkarat..kesan karat pada kita untuk jangka masa yang lama?
buah pinggang kita menerima kesan secara langsung..kenapa?
sebab ia adalah organ yang bertanggungjawab menapis semua bahan yang kita minum..
semakin ramai orang menghidap kanser buah pinggang..adakah ia berkaitan?
kami mungkin boleh memberikan rundingan terbaik bagaimana mencegah...
cegah sebelum terlambat....
Hubungi Perunding anda

akmal coway: 011-2906 7656
2013 hingga 2017


Thursday 27 August 2015

PRODUK CORE (BARU)






Masih Tercari Penapis Air?
Salam saudara..Saya juga seperti saudara, Setiap minggu 4 botol air (20 liter setiap botol) saya beli dan angkut ke rumah tingkat 3 yang TIADA LIF. Air paip berwarna KUNING serta berbau KARAT setiap kali saya buka pili setelah tinggalkan rumah selama 2 hari. Saya yakin tujuan saudara juga ingin kan air bersih untuk minum @ masak.
Alhamdulillah,kini rumah saya bukan sahaja sudah ada mesin teknologi tapisan air malah dilengkapi dengan fungsi air sejuk & air panas. Dengan bayaran ansuran bulanan yang RENDAH serendah RM140 sebulan, saya menikmati PERCUMA penghantaran,pemasangan, servis setiap 2 bulan,alat ganti serta filter gantian percuma selama 5 tahun.
Saya sudah membantu ramai pelanggan saya dan saya yakin boleh membantu saudara juga. Tak usah bertangguh,dapatkan nasihat @ pandangan percuma dari saya. Whatsapp atau hubungi secara terus di talian 011-2906 7656. Oh ya..boleh panggil saya akmal.

AKMAL COWAY 011-2906 7656








No comments:

Post a Comment

Slaid Gambar Blog