Risau?



Aduh..teruk nya!!
Sampai bila keadaan harus jadi begini..terlalu banyak bukti air kita memang berkarat..kesan karat pada kita untuk jangka masa yang lama?
buah pinggang kita menerima kesan secara langsung..kenapa?
sebab ia adalah organ yang bertanggungjawab menapis semua bahan yang kita minum..
semakin ramai orang menghidap kanser buah pinggang..adakah ia berkaitan?
kami mungkin boleh memberikan rundingan terbaik bagaimana mencegah...
cegah sebelum terlambat....
Hubungi Perunding anda

akmal coway: 011-2906 7656
2013 hingga 2017


Thursday 28 February 2013

Kebaikan Meminum Air Reverse Osmosis




Reverse Osmosis adalah satu kaedah penapisan yang digunakan untuk menapis air. Biasa digunakan untuk membuat air garam yang boleh diminum, osmosis songsang menggunakan daya tekanan kepada pelarut yang berasingan yang dijumpai di dalam air (seperti garam). Osmosis songsang membuat air minuman yang selamat dan tulen.


Menyingkirkan Pencemar dan Mineral
Reverse Osmosis menapis daripada bahan pencemar yang berbahaya dan mineral. Hasilnya, minum air osmosis songsang adalah satu alternatif yang lebih sihat untuk meminum air paip.

Bau dan Rasa yang bagus.
Air osmosis songsang menghasilkan bau dan rasa yang lebih baik. Air osmosis songsang juga desalinates air (membuang garam) yang menjadikan ia lebih menarik untuk minum.

Tiada Bakteria
Penapisan osmosis songsang juga menghapuskan bakteria dari air. Bakteria boleh memudaratkan badan, yang boleh menyebabkan penyakit.

Mengurangkan Risiko Mendapat Penyakit dan Penyakit Merbahaya
Klorin, asbestos, raksa dan plumbum telah dijumpai dalam air paip biasa, yang boleh membawa kepada penyakit dan penyakit berbahaya. Osmosis songsang membuang toksin yang berbahaya ini dan membuat air yang sihat untuk minum.

Badan menghidrat dengan cepat
Oleh kerana proses penapisan, membantu mempercepatkan proses penghidratan air dalam badan. Ini adalah berfaedah semasa latihan dan semasa bulan musim panas,.

Hubungi :

 Akmal Coway : 011-2906 7656

Sumber dari : http://pakaraircoway.blogspot.com/2011/08/kebaikan-meminum-air-reverse-osmosis.html


No comments:

Post a Comment

Slaid Gambar Blog